vineri, 28 ianuarie 2011

Outfit post :)

Buna seara fetelor! Asta e ultima postare pe ziua de azi, promit [:))]. In weekend cred ca voi fi plecata sau ocupata si nu prea o sa am timp sa postez deci profit acum.
Dar, sa trecem la subiect! In seara aceasta as vrea sa va prezint un outfit pe care l-am purtat destul de recent (nu chiar astazi). Imi place mult combinatia de culori si rezultatul ma duce cu gandul la o "country girl". But enough rambling, enjoy the pictures!
Astept parerile voastre sincere!



Floral tank top: Bershka
Denim shirt: Stradivarius
Pants: Stradivarius
Boots: Koton

Pentru sugestii, idei, reclamatii astept sa-mi scrieti pe jurnalul.ambrei@yahoo.com

3 comentarii:

  1. vaiii ce imi place.
    asa ma imbrac si eu, cred ca avem stiluri la fel.

    ador camasile de blugi, topurile colorate:x

    ai un 10 de la mine>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Porti foarte bune stilul asta, te avantajeaza.
    Imi place combinatia de alb murdar cu albarstu denim, iar faptul ca ai adaugat o bluzita inflorata i-a dat dimensiune look-ului.
    Sa ai un week-end relaxant draga noastra Ambra;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru vorbele frumoase fetelor, sunteti minunate!
    Va adaug acum in blogroll:*
    Sa aveti un weekend minunat in continuare :D

    RăspundețiȘtergere