sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Me loves this week + ramble

Hello girls!
Am sa inaugurez pe blog o rubrica intitulata "me loves this week" in care am sa va prezint lucrurile sau locurile de care m-am indragostit sau de care am fost dependenta in saptamana ce a trecut :)
Deci, sa-i dam drumul:

Samsara Teahouse:
 Soft, classic designs:
My iPod cover in combinatie cu o oja albastra foarte frumoasa:
 Cocktail rings:
Si cam atat:D
In alta ordine de idei, astazi am reusit in sfarsit sa-mi achizitionez o placa de intins parul pe care mi-o doream de mult.Am tot amanat sa mi-o iau si astazi, cand eram pe drumul spre casa de la partia de ski am facut o scurta oprire la Metro. Am fost uimita sa gasesc placa cu 30 de lei mai ieftina asa ca n-am mai stat pe ganduri. Cateva poze:


Ain't that lovely? <3

Cam atat despre ziua de azi:)
Daca aveti ceva sugestii pentru postarile viitoare, va rog sa-mi trimiteti un e-mail pe adresa jurnalul.ambrei@yahoo.com.
Ma gandeam la o postare de genul "My nail polish collection" (sau my favorite nail polishes) sau un LOTD daca reusesc sa fac niste poze decente. Ati fi interesate?
Va pup, o seara frumoasa!

8 comentarii:

  1. Ambra ar fi chiar dragut sa aai si swatch-uri pentru fiecare oja...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfuu:)) Usor de zis, greu de facut :)
    In cazul asta ar trebui sa fac o postare "favourite nail polishes" fiindca n-as reusi sa le fac swatch chiar la toate. O sa incerc though! Mersi mult de sugestie!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce superba e placa:> si eu am vazut'o undeva si am vrut sa o iau, e de ceramica?:-?

    RăspundețiȘtergere
  4. Daa, scrie pe ea ca are "ceramic coating". Si acum am incercato, intinde foarte bine si imi ies si niste bucle frumoase, recomandat 100%. Mersii! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. eram curioasa cum se comporta placa asta, o vazusem si eu prin magazine, dar nu m-a impresionat cu nimic, poate doar design-ul. asteptam un post ma detaliat, dupa ce o folosesti mai multa vreme! te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, o sa ii fac un review mai detaliat dupa ce o folosesc un timp! :*
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere