joi, 27 ianuarie 2011

Inspire!

Acest post este dedicat in totalitate blogurilor (sau ma rog, persoanelor din spatele monitorului) care m-au inspirat, mi-au dat idei si in cele din urma m-au determinat sa-mi creez propriul "jurnal" virtual. Recunosc, in mare parte sunt bloguri makeup si fashion related fiindca ele au fost primele pe care le-am descoperit si primele care mi-au captat atentia. Asadar, sa incepem:
Special K - Am fost pur si simplu uimita cand i-am descoperit prima oara blogul! Parea ca investeste atat de mult timp  si atentie in planificarea postarilor, intregul site ma ducea cu gandul la un obiect lucrat cu finete si in detaliu. In scurt timp am realizat ca nu doar pare, ci asa este. Look-urile realizate de ea si tinutele ei sunt mereu puse la punct si arata foarte bine! Must read cu siguranta!
Miss Sunshine - Acesta este un blog exact pe sufletul meu. Mi-am facut obiceiul sa-l citesc noaptea tarziu, atunci cand stiu ca sunt singura treaza din casa si pot sa savurez si sa analizez in liniste postarile. O persoana cu adevarat speciala si talentata!
Anda Zelenca - Este o fata foarte talentata la care simt din nou acea pasiune pe care pentru ceea ce face. Subiecte mereu atractive, este o pura placere sa-i citesc postarile! Imi plac in special manichiurile realizate de ea, sunt deosebite si mereu par usor de realizat!
Camelia - O persoana foarte speciala, acest lucru se reflecta mereu in postarile ei. Are gusturi foarte speciale si fine. Mereu imi plac accesoriile alese de ea! Review-urile si toate postarile in general sunt mereu consistente si niciodata lipsite de sens.
Modniza - O femeie puternica, independenta si care se imbraca mereu foarte frumos! De multe ori a dovedit ca are si un suflet foarte mare si ca este o persoana generoasa. Bravo!
Nookie - un site cu adevarat incantator. Mereu gasesc ceva care sa imi aduca zambetul pe buze sau care sa ma faca sa imi doresc cu ardoare un obiect vestimentar :)


Cam atat pentru azi. As vrea sa le felicit pe toate fetele mentionate mai sus! Imi pare rau daca unii vor avea impresia ca am facut acest post doar pentru a intra in gratiile fetelor la inceput de drum. Nu este vorba deloc despre asa ceva, doar ca le urmaresc de mult si este pentru prima oara cand pot sa arat asta. Multumesc!
O seara buna tuturor!

5 comentarii: