duminică, 30 ianuarie 2011

LOTD: Turquoise baby!

Hey girls!
Sper ca aveti o duminica frumoasa :) Eu astazi mi-am petrecut toata ziua relaxandu-ma. Si, pe la pranz stateam pe net si am dat intamplator peste o poza absolut superba care m-a inveselit instantaneu. Arata cam asa:
Asa ca dupa ce am salivat o vreme in fata laptopului am decis ca as vrea sa creez un machiaj cu nuante de turcoaz (care este si culoarea mea preferata).
N-am mai stat pe ganduri si m-am si pus pe treaba. E facut pe fuga, pozele la fel. As vrea sa-mi cer scuze daca pozele par "prea editate" sau prea nu stiu cum. Problema e ca am facut pozele la lumina foarte proasta si cand am ajustat contrastul au iesit cum au iesit.
Enough rambling for now, iata pozele:



 Daca doriti sa stiti ce am folosit, lasati un comment mai jos.
Astept parerile, sugestiile si comentariile voastre!
Si daca doriti sa-mi comunicati ceva mai personal, astept mailurile voastre la jurnalul.ambrei@yahoo.com.
Pupici!

P.S.: excuse my extremely bushy eyebrows, trebuie sa ma pensez cat mai curand, maine i hope!

5 comentarii:

  1. Awesome make-up, the color reminds me of the summer!!:)
    you have such a great blog by the way!i'm happy i ran into it:) I really like your style and reading your posts!
    So i'm your newest follower:)
    hope you visit me back and become my follower too!
    Love,fashionfabrice!
    Have a fabulous day!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi placee pozaa=p~ si machiajul :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Fashion Fabrice: Thank you so much, you're really nice! I'm glad you like my blog even though I doubt you really understand what I'm writing (and I'm sorry for that. Sure I'm following you back, have a nice day! <3

    @ Denisa: Multumeesc! Si eu ador poza :x

    RăspundețiȘtergere
  4. poza e superba!referitor la machiaj-cred ca trebuie sa ti evidentezi mai mult genele!pup

    RăspundețiȘtergere