vineri, 28 ianuarie 2011

Good Morning + TAG

Buna dimineata fetelor! Pe astazi am planificata o postare putin mai consistenta, un OOTD probabil si cu siguranta as vrea sa fac si un NOTD. Din pacate nu pot sa fac pozele acum, dimineata fiindca am ramas fara baterii la aparat si trebuie sa le las la incarcat pana ma intorc :(. Asa ca va las in compania unui tag dragut inspirat din tagul 25 questions (inspirat doar fiindca nu am sa raspund la toate intrebarile). Va pup, sa aveti o zi frumoasa! 
1. Ai vreun animal de casa?
Nu, din pacate nu am. Am avut niste broscute testoase care au murit si acum ma bate gandul sa-mi iau un catel.
2. Cum e vremea afara acum?
E pur si simplu ger!
3. La ce ora te-ai trezit in dimineata asta?
In jur de 8:30. Dupa ce termin postarea trebuie sa ma pregatesc sa dau o fuga pana la scoala :) "sigh*
4. Care a fost ultimul film pe care l-ai vazut?
Nu m-am prea uitat la filme in ultima vreme, m-am uitat doar la House MD. Acum am ajuns la zi cu episoadele si sunt destul de trista :(
5. Care este soneria telefonului tau mobil?
Massive Attack - Teardrops, adica House MD theme song. Yeah, I am a bit obsessed!
6. Ai vizitat alte tari straine?
Da, pot spune ca am vizitat multe tari straine pana acum.  Cel mai mult mi-a placut in tenerife, iar in vara asta urmeaza sa vizitez Insulele Filipine
7. Porti lentile de contact sau ochelari?
Port ochelari de o groaza de timp! :D
8. Iti vopsesti parul?
Pana de curand imi tot faceam suvite blonde,  iar recent am vazut pe blogul Andei ca s-a facut roscata cu un sampon nuantator. Am incercat si eu si m-am indragostit pe  loc!
9. Un lucru pe care planuiesti sa-l faci azi...
Sa fac prima postare Makeup, Fashion related pe blog.
10. Pizza ta preferata...
Definetly Hawai sau Prosciutto e Funghi! :)

Cam atat feteleor, hope you enjoyed the tag! Va pup!
( cateva poze delicioase: )







2 comentarii:

  1. vreau si eu in blogroll..pot pot pot?:o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur, scuze ca nu am apucat sa te pun inca, de abia acum incep sa ma familiarizez cu blogspotul! Te pun acum:* >:D<

    RăspundețiȘtergere