luni, 31 ianuarie 2011

Midnight blogging




Evening girls! Ce faceti? :) Sper ca toate v-ati inceput saptamana cu bine! Astazi o a fost o zi numai buna de relaxare. Am realizat ca daca am invatat ceva (in afara subiectelor makeup products, clothing items etc - din astea am invatat o gramada) de la voi, fellow bloggers, cu siguranta am invatat un lucru si bun! Si anume sa ma iubesc pe mine, sa-mi acord acele cateva moment din zi numai ca sa ma rasfat! Imi dau seama de acest lucru mai ales cand citesc faimosul tag "Duminica.." prezent pe multe dintre blog-urile voastre. Am observat ca majoritatea fetelor isi dedica in totalitate ziua de duminica, facand numai ceea ce le face placere.
Asadar, si eu am facut acelasi lucru. Ziua de luni a fost numai a mea! M-am trezit dimineata in jur de 9 si am decis ca astazi voi face orice ma face fericita. Am facut un dus fresh de dimineata, mi-am facut manichiura, am citit, am fost plecata toata dupamasa la a lil' shopping, m-am uitat la House MD si am mancat/baut numai chestii tasty! A big YAY for a lovely Monday!
As vrea sa-mi cer scuze pentru absenta de pe blog de azi, dar o sa recuperez. As vrea sa postez ceva mult mai interesant data viitoare so stay tuned for that. Va doresc o seara frumoasa si vise placute! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu