vineri, 28 ianuarie 2011

NOTD

Salut! Am revenit cu un NOTD destul de funky as zice eu! :) Este cam prima oara cand indraznesc sa fac un astfel de design pe unghii si imi place ce a iesit. Va las cu pozele, enjoy!

Am inceput prin aplicarea a 2 straturi de oja albastru ff deschis. Nuanta am creato eu, amestecand un lac albastru cu o tona de lac alb. Am vazut un lac foarte asemanator in catalogul Avon. (stiu ca e cam messy, nu sunt multumita de consistenta ojei)


Apoi am aplicat Elf Matte Finisher.Am asteptat sa se usuce si am inceput sa pictez buline pe toata suprafata unghiei cu un lac roz aprins. Final result:




Sper ca v-a placut!
Pupiciiiiiii!

P.S.: Daca vreti sa-mi spuneti ceva (sugestii, idei, reclamatii sau pur si simplu ganduri pe care vreti sa le impartasiti) imi puteti scrie pe adresa jurnalul.ambrei@yahoo.com

6 comentarii:

  1. imi place mult cum se vede contrastul intre culori:x...
    bine ai venit printre blogarite:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut ,si eu sunt tot o noua blog-erita, ca si tine, intamplator avem o postare tot pe tema ojelor mate azi.
    Eu am facut un review ojei mate de la Avon, apare in campania 4.Have a look.
    Iti sta f. bine cu aceasta culoare...din pacate eu arat ca un cadavru in bleu pastel:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. mie nu imi sta bine cu colori de astea:-??
    nu stiu de ce.
    imi face mainile grase si "moarte":))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Natasa: Multumesc! Poate inca nu ti-ai gasit nuanta potrivita de albastru, spor la cautat! Te pup!

    @ Denisa: Si mie mi se parea ca arata asa la inceput dar mi-am mai schimbat opinia de atunci:)) Hugs >:D<

    @ Modniza: Multumesc mult!!!

    RăspundețiȘtergere