sâmbătă, 5 februarie 2011

Shopping + NOTD

Buuna tuturor!
As vrea sa incep aceasta postare printr-un mic ramble intr-o intonatie mai trista [:))]. I know I'm a bad blogger si ca am cam lipsit. Cu toate ca nu v-am comentat postarile fetelor va asigur ca le-am citit, le-am savurat in profunzime :) Imi pare foarte rau ca nu pot sa va ofer tuturor acelasi feedback pe care il primesc din partea voastra si imi pare foarte rau, dar va asigur ca fac tot ce pot.
Daca postarile nu vi se par destul de interesante sau ati vrea sa cititi ceva anume, PLEASE LET ME KNOW! Daca nu doriti sa-mi lasati un comentariu cu sugestiile, va astept cu mailurile la jurnalul.ambrei@yahoo.com. De asemenea, v-as ruga daca se poate sa ma adaugati si voi in blog roll fiindca eu chiar imi dau silinta sa fac postarile interesante si atractive! :) As vrea sa-mi cresc si eu numarul de followeri si daca o sa ajung la 50 o sa organizez un concurs :D. 
Eh, cam atat cu intonatia trista, it's time for some shopping! Aceste produse le-am achizitionat azi si ieri. Cu toate ca le detin de putin timp deja ma declar super multumita! <3 Enjoy!


Oje Aden Cosmetics cu particule "sclipicioase"





Ojele acestea sunt SUPERBE!
Cea alba este mult mai sheer, se vad doar particulele de sclipici. Insa cea nearga acopera in totalitate unghia si are un aspect foarte glossy.
Me likey!


Ruj lichid Farmasi Gleam Rouge





Gorgeous! Pur si simplu minunat rujul/glossul acesta! Ador si culoarea, un baby pink foarte simpatic. Scuzati poza cu swatchul, nu e prea relevanta :))


Farmasi True Colour lipstick



Un ruj mirific, la acesta n-am swatch, sorry! De fapt este un roz mai deschis dar aparatul meu n-a vrut nicicum sa surprinda culoarea reala. I love it!


Cam atat cu shopping-ul :) In final, va las cu un NOTD foare simpatic (parerea mea). Am folosit ca baza o oja peachy tot de la Farmasi si deasupra am aplicat lacul glittery alb de la Aden. Arata cam asa: 



Cam atat deocamdata, revin cu "Me loves this week" mai tarxiu :)
Va pup!

4 comentarii:

  1. sunt foarte dragute achizitiile tale! :)
    si nu mai fii asa de trista, eu te am in blogroll si citesc mereu cand postezi ceva nou! :) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Muultumesc, esti foarte draguta!
    Te pup! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de mult imi placeau si mie ojele Aden!Le-am gasit in perioada cand locuiam in Iasi.
    Aveam si un dermatograf negru care nu mi se intindea deloc,de la ei.
    Pupici si sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahh, da, sunt foarte dragute ojele!
    Le aveau si la oferta, 1+1 gratis, yummy!
    Te pup si multumesc pt comentariu! :*

    RăspundețiȘtergere