miercuri, 2 februarie 2011

OOTD: Innocence

Hey girls!
Am revenit cu postarea mai repede de cat ma asteptam. Vreau sa va arat niste poze cu o tinuta pe care o iubesc, imi place la nebunie acest stil si sunt innebunita dupa culorile pastelate!
In postarea "me loves this week" v-am aratat cat de mult imi plac designurile clasice. Acest lucru se reflecta si in poze:)
Va las sa va convingeti. Astept comentariile voastre!








Fusta: Bershka
Cardigan: Koton
Ciorapi: Mondex (i think)
Boots: Freezone
Ceas: Stradivarius
Bratara: Outwear
Necklace: Accesorize
Headband: Stradivarius

Pupici!

8 comentarii:

  1. dulce de tot!imi place foarte mult!!!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador fustita, lantul si cordelutaa:x iti sta foarte bine cu acest outfit:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Modniza: multumesc mult:">

    @ Denisa: mersiii, esti o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte delicata tinuta, iti vine foarte bine si din câte am citit se portiveste personalității tale.
    Ai îmbinat foarte frumos elementele shabby chic cu cele victoriene si caridigan-ul in stilul anilor 50.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Natasa, esti foarte draguta!
    Intotdeauna imi face placere sa-ti citesc comentariile :)

    RăspundețiȘtergere
  6. `wow! un look sexy lolita, foarte inspirat! accesorii extrem de delicate si de bun gust! te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact genul asta de fusta vreau si eu si nu gasesc:(((

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Leea: Mersiii! Loved your comment, you rock!

    @ Mika: offf, imi pare rau! Am vazut la stradivarius o groaza, acum, in perioada reducerilor dar nu inculorile astea. Majoritatea erau cu negru si rosu :)

    RăspundețiȘtergere